Experiență unică de cumpărături pentru Noriel Vulcan Store

Experiență unică de cumpărături pentru Noriel Vulcan Store

Noriel Vulcan Store

Noriel Vulcan Store

București, Romania

Noriel și-a dorit un sistem de iluminat superior, care să completeze noul concept al magazinului, să optimizeze consumul energetic și să le asigure clienților o experienţă memorabilă la cumpărături.

Datorită soluţiei livrate de Signify am observat că, în medie, s-au obţinut diferenţe măsurate în consumul energetic de 65-70%, în condiţiile în care nivelul cantitativ de lumină a crescut cu până la 50%.
-Dragos Tugui, Leasing Manager Noriel
Provocarea

Provocarea

Pentru a rămâne în topul retailerilor de jucării, Noriel Vulcan Store a lansat un nou concept pentru magazinul său, proiectat în jurul componentei experiențiale. Acesta include mai multe zone de prezentare pentru marile branduri, una dedicată noutăților și o zonă unde clienților li se oferă, în premieră, posibilitatea de a vedea și testa produsele comercializate exclusiv online.

Conceptul și soluția

Conceptul și soluția

Pentru a răspunde acestor provocări, Signify a înlocuit vechea soluție de iluminat fluorescent, cu iodură metalică, proiectoare și iluminat de accent, alegând în schimb soluția LED Coreline Trunking. Noua tehnologie asigură un iluminat uniform pe suprafața întregului magazin și accentuează zonele de interes. În felul acesta, s-a atins un nivel de iluminat mult mai ridicat decât media prezentă în magazinele cu specific similar, cu valori de peste 7-800 lucși/m2.

Cazuri similare